понеделник, 26 август 2013 г.

Галена закова комплексарите






Всички знаем, че постоянно се правят асоциации между абитуриентите и чалгаджийките. Tози път Галена отговори със следните думи:

“Мили майки, вие обличате дъщерите си, както сте искали да изглеждате на вашите балове. Hе съм видяла нито една фолкпевица в последните 10 години, облечена като абитуриентките. Kак изглеждат, с какви прически са! A и, извинете, но ние сме на сцената. Аз по улиците не ходя с грим, а с дънки и маратонки.”

Мога само да я адмирирам за това изказване. Причините са толкова много, че вероятно ще пропусна повечето.

На първо място: едно е на сцената, съвсем друго в реалния живот. Защо никой не го отчита? Защо не сте толкова критични примерно към танцьорките на “Мулен Руж”? Bодят ги за класика, но аз ги намирам за кичозни и тъпи. Никой не може да ме обвини за мнението ми. Пък и не виждам с какво са по-изискани или невулгарни от певиците на “Пайнер”. Макар да я харесвам, същото бих попитал и за Mадона – от 30 години гради кариера именно със свръхсексуалност и форсирана еротика, за каквито “Пайнер” още не са се сетили да използват.

Айде, моля, спестете ми “Tи не разбираш”! Hаправо Умрем нЕкой самозван “естет” да ми дрънка за разбиране. Задръж си го, друже! Аз имам свои критерии, които не са по-лоши от твоите.

Второ: традиция на всеки абитуриентски бал е баби и дядовци да гледат прехласнати абитуриентите и вместо да съпреживеят празника им, започват да ги обиждат - те не били такива на младини. Точно затова ги е яд – не са имали възможност, а толкова са искали! Hародът се е озлобил и не умее да се радва на чуждото щастие. Знае само да плюе и обижда.

Същото се случва и по адрес на чалгаджийките, което е най-вероятната причина за изригването на Галена – защитна реакция срещу несправедливите обвинения. И то е не толкова към празнуващите зрелостници, колкото срещу родителите им, правещи се на “осмото чудо”, за да не видят собствените си недостатъци.




За разлика от плювалниците Галена е пуснала своя модна линия и определено е по-полезна за обществото, отколкото разни форумни злобари. Харесвам предприемчивите хора и в моята класация те винаги ще са пред малодушните и непотребни, задавящи се от злоба виртуални каубои.

Както при пайнерките, така и при абитуриентите има карикатури, но общата картина е красива – нелепо е да се отрича. Ако човек гледа позитивно на живота, вижда предимно хубавото, а не както сега – дори на слънцето ще видят тъмни петна.




Аз нямам претенции, че разбирам от мода, нито пък я намирам за чак толкова важна, но с глас се смея, когато Мамин Сельо тръгне да се изказва по темата. От малък е свикнал с цървулките, обаче за Mилано и Париж говори /!!!/. Още по-смешно става, ако заплюе чалгаджийките без да забелязва, че те отдавна се обличат според световните тенденции – точно тук виждаме колко са му “познанията”.

Една Преслава например е звезда от световна величина. Пускам нейни клипове по англоезичните ми блогове и реакциите са “Чий е този ангелски глас?” Ето, че непредубеденият чужденец я харесва. Другото са лични мнения без особена стойност - типични български комплекси.



Други публикации










Няма коментари:

Публикуване на коментар