понеделник, 25 февруари 2019 г.

Никой няма да промени доброто ми мнение за Бойко Борисов


Когато написах публикацията "Благодаря Ви, г-н Борисов", исках да изразя искрената си благодарност към Бойко Борисов и да я обясня с факти. Това е моя личен блог. Не получавам пари и не гоня рейтинг. Просто споделям моите виждания по някои въпроси. Който изпитва същата потребност, ще ме разбере. За съжаление има и хора, които смятат, че щом не одобряват мнението ми, значи аз нямам право да го изкажа. Направо не е за вярване, че същите се мислят за по-различни от комунистите по времето на Тодор Живков - по подобен начин искат да забранят всяко неудобно мнение.

Публикацията "Благодаря Ви, г-н Борисов" събра повече от две хиляди харесвания по различни групи, което може само да ме радва. Населението явно е съгласно с мен. Харесвам хората, които са способни да изпитват благодарност. Защото неблагодарността е един от най-отвратителните човешки недостатъци - наблюдавам го всеки ден под някаква форма.


На едно място участвах в спор - не точно по основната тема, но за част от постинга. Някакъв адвокат недоволстваше, че приравнявам него и колегите му към престъпниците. Явно не е разбрал, защото изобщо не съм имал такова намерение. Не бих го и помислил, след като любимият ми дядо беше адвокат, пък и аз самият някога мечтаех да го последвам в професията му. Просто споменах онази част от адвокатите, които натрупаха състояние от измъкване на знакови престъпници, и онези от съдиите, които при очевадни доказателства викат "Няма доказателства", след което освобождават криминално проявени лица. Ще ги познаете по това: всеки път, когато някой настоява за справедлива присъда, те надават вой, че им се месят по недопустим начин в работата. Помислете: нима честният човек може да се сърди, че го карат да бъде честен? От такова нещо може да недоволства само мошеникът, на когото пречат да прибира черни куфарчета с пари.


Много преди да се случи аз мечтаех да имаме политик, който безкомпромисно да настоява за справедливи присъди. И то да го прави така, че недобросъвестните магистрати да се стреснат съвсем сериозно. Когато Бойко Борисов и Цветан Цветанов осъществиха на практика тази моя мечта, аз можех само да им благодаря. Убеден съм, много хора са се радвали на това.

Когато корумпираният съдия се почувства застрашен, започва да реве, че му се месят в работата, имало правила и т.н. Той играел по правилата. Напротив, нарушава ги. Хората не разбирали. Ама сериозно ли? Явно и италианските магистрати не разбират, щом дават 20 години затвор на български мафиот, пък тук го пускат, щото .... нямало доказателства. Още кой не разбира? Десетките чуждестранни експерти, които се чудеха на оправдателните присъди и обясняваха, че със същите доказателства в тяхната държава престъпникът би получил минимум 10 години зад решетките. После защо българинът изгуби доверие в съдебната система.  Даже има виц: Кадафи искал да го съдят в България, понеже тук престъпниците винаги получават оправдателна присъда, колкото и да са всеизвестни престъпленията им.


Аз съм разбиращ човек. Бих разбрал, ако даден съдия се страхува за своя живот и за семейството си, затова не може да осъди свиреп бандит.  Окей, дотук нищо лошо. Но той явно не става за съдия. Да подава оставка и на негово място да дойде човек, който ще свърши работа. В противен случай страда цялото общество. Ако няма наказателни присъди за престъпниците, държавата бавно, но сигурно ще потъне, тъй като е безсмислено човек да работи, да  трупа блага, а после някой да му ги открадне. Това не може да продължава вечно. В даден момент ще бъде късно за реакция, затова нека пресечем навреме отровната корупция, която разяжда държавата.

Причината за тази публикация
Благодаря Ви, г-н Борисов

4 коментара:

  1. В интерес на истината трябва да признаем, че имаше и доста осъдителни присъди. Само не знам дали това променя човека. Някой ден ще излязат и не се знае дали няма да тръгнат да отмъщават. Това е важен въпрос. Агресивната лудост е опасна и разпространена. Срещу нея помагат само брутална полиция и големи присъди.

    ОтговорИзтриване
  2. Според мен,Бойко Борисов е единственият политик, след Цар Борис Трети, който реално работи и има положителни резултати за приоритета на България! Разликата е само в това, че по времето на Цар Борис трети нямаше комунисти в управлението на страната и в страната ни нямаше русофили в сегашният им вид!

    ОтговорИзтриване
  3. Хубаво е да се харесваш, дори да си мислиш, че имаш и акъл в главата си...иди му целувай ръка на този твой идол ошипарен, кво си седнал да пишеш толкова ненужни простотии.

    ОтговорИзтриване
  4. Простичко, елегантно и аргументирано... Но аргументите не са нещо, на което се позовават мразещите... Омразата е техния двигател. Омразата, извираща от дълбините на обърканата им и комплексирана душа, захранвана от безпродие и импотентност. Да бъде благодарен може да е само свободният, робът - НЕ!

    ОтговорИзтриване