неделя, 5 юли 2020 г.

Какъв е тоя, та ще ми говори?


Някои хора много обичат да се правят на експерти по стойностно-нестойностно. Cега на дневен ред е българската кухня. Тръгнал един да философства, че българските манджи били следствие от сиромашията и всъщност никой не ги харесвал. Хората се самозалъгвали, за да не страда самочувствието им.

Например боб готвели само онези, които нямат какво друго да ядат. Егати тъпото разсъждение!

Като малък действително не обичах боб, но това бе по-скоро детска глезотия. После ходих на една сватба, където майката на младоженката беше сготвила такъв вкусен боб, че аз пренебрегнах присъствието в изобилие на иначе любимите ми свински пържоли. Оттогава за мен тази гозба се превърна в истински празник. Случи се преди 20 години.

Какво обича този дървен философ, който има нещо против българската кухня? Посочил е синьо сирене. Отврат! Такова няма да ям дори ако ми платят. Ама човекът явно е поклонник на чуждоземното и иска да демонстрира европейските си разбирания. Затова плюе родното. Колко жалко и недостойно!

Истински ужас
Уникално явление в небето
Поредната гавра с Русия

Няма коментари:

Публикуване на коментар